måndag 29 mars 2010

KP och vänner...

Jag har precis fått en ny kp i hand. Och när jag läste bleckmossenboyz så fick jag en chock. HÅKAN OCH EMIL! Okej det ä inget fel men homosexuella host* bögar men att dom två skulle vara ihop! Jaja, det är i alla fall inte mitt problem. I da har jag varit i skola och min dag har sätt ut så här:
Samling
Engelska
Rast
Historia (jag kan sova då)
Lunch
Historia
Rast
Matte
Dagens mat rätt var: Pannbiffar sås och potatis... Inte för att det är något intressant...

Det var kul vad som hände på maten. Jag satt och åt och då började min kompis (Sophie Gallo) göra en massa roliga ljud när jag åt! Jag och min andra kompis (Pernilla Jönsson) höll på att garva ihjäl oss. Och det var inge bra när jag hade en massa mat i munnen...

Ni har nog läst mitt schema för dagen och ni tänker "Varför sova på historia lektionen?". Jo, det är så att jag är lite av en historia nörd (jag erkänner det!)så dom kungar som vi håller på att prata om (från Gustav Vasa till Gustav den tredje) kan jag utan till. Så varför lära mig dom när jag kan dom?!

Jag är ensam hemma (skönt!) för mamma och pappa är på utväklingssamtal med Hannnah.

Ja, det är väll det som jag gjort i da. Jag ska väll ut och gå med hunden sen(eller nu...).
Dagens låt: Underbart med Kalle Moraeus och Orsa spelmän
Dagens bok: Väktarens lärling av Joseph Delany

Tack och hej!!

1 kommentar:

  1. Du snodde min ide!!! Men det gör inget...xD bara bra med fler boktips!<3

    SvaraRadera