måndag 24 maj 2010

Äntligen!!!!

Nu kan jag skriva!!
Har haft magsjuka ungar här i helgen. Nu har jag feber men det är inte magsjuka (puh!!) utan förkylning. Läser bloggar och noveller och är inne på djur.nu. Men jag har fått låna världens roligaste spel till mitt playstation av Louisa!!!<3 Hon är bäst nu!!!<3
Spelet heter: Harry Potter och hlvblodsprinsen (fast på tyska)!!!
Jättekul!!!
Dom pratar engelska och man kan välja med svensktext. Har klarat ut det men mitt f##king minnes kort vägrar minnas!!!! Jag är alla fall bäst på att spela quidditch. Men Snape är asful!!!! Och gubbarna är känslolös lösa annars äger det:P
När jag skulle förfölja Snape och Draco så gick jag in i Snape XP
Jag är bara bäst!!!!
Jag ska nog få ha en ridbana utan för Molly!!! <3
Glad!!!
Dagens låt: The Harry song
http://www.youtube.com/watch?v=1tgY1to-pJ4
Älskar er alla <3333333
//Kakan

3 kommentarer:

  1. Ja det var det, den äger verkligen! =)

    SvaraRadera
  2. Du är föresten sjuk ganksa ofta... Dåligt immunförsvar elr?? ;)

    SvaraRadera
  3. fett kul <3 jag vill också spela tv spel =(
    <3

    SvaraRadera