lördag 8 maj 2010

Hatar överskrifter!!


Svar till kommentar:
"molly sa...

krya på dig! och mina föräldrar kollar på hur mycket man får för att hyra ut vår lägenhet här nere =P
så det e typ 99,9 % att vi flyttar!!! fy fabelen va glad jag e! då kommer jag på sommarlovet och bor uppe i ed i ett år =) typ =P
om vi trivs XD så bor vi där för alltid men jag kommer trivas! har jag redan räknat ut =P hare så kul med samba =)"
Savar: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kommer bli skit kul om ni gör det!!!! :D.


Lyssnar på He´s a pirate. Det är skit bra :). Jag älskar den och pirater med och "Pirates of the Caribbean" - filmerna med. Jag har faktiskt en hemlis som jag inte vill berätta för den är pinsam :P. Hehe, i dag har jag inte gjort någonting speciellt. Jaja, det var allt.
//Kakan

1 kommentar:

  1. JAAA! ELLER HUR!!!!!! KOMMER BLI SÅ HIMLA KUL!!!!!! <33333333333333333 =D älskarej bästis!!!!! <33333333333

    SvaraRadera