tisdag 18 maj 2010

Yey


Jag har lagt in en novell på kpwebben (Johanna) och det är jättemånga som tycker den är bra!!!
Yey!!!
Dom jag tycker bäst om är:
Stenbock: Det är bra med lite svärdomar om det är en ond person men mer plzz.
och
yoyo: Så himla bra! Gripande story verkligen! Men den är väl inte slut...? :\ :P

Tack sååååå mycket ni två!!!

Jaja, jag har varit och handlat och tittat till hästarna. Bara min fot vill bli bra! D:

Dagens roliga historia:
Varför måste man vara tyst i kyrkan?
Det hörs ju på namnet
På namnet?
Ja, det heter ju schh-yrka
Dagens låt:
4 Chords - The axis of awesome
//Kakan

3 kommentarer:

  1. Jag skoökade bara liiiite... Jag skrev faktist mot slutet av lektionen :P

    SvaraRadera
  2. Jaja i alla fall man får inte skolka!!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå kunna spela sådär!!!

    SvaraRadera