måndag 17 maj 2010

Ut läst :D


Jag har nu läst ut hela Hp (Harry Potter)serien baklänges :D
Asså från sjuan till ettan. Jag blev stör i början när jag kom till den första boken för han kunde ju ingenting!!!!
Jaja, när sommarlovet börjar ska jag försöka mig på hela serien på engelska! Det ska bli kul.

I dag har jag gjort detta:
Historia (Zzzzzzz)
Matte
Svaenska (Zzzzzzzz)
Engelska

Det var en av dom dryga skoldagarna. Men jag är med i en film. Jag gör inte så mycket. Sitter på ett café och dricker kaffe och blir rädd när rånare kommer in :P. Jag kommer snart till Hollywood!!!!!
Nåt :P

Nu när jag slutat läsa Hp (på ett tag i alla fall) har jag börjat på "om jag kunde drömma". Inte för jag kommit lång men, men.
Det var väll min dag. Snart novell.
Dagens låt: Bad romance - lady gaga (http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I)
Dagns bok: Harry Potter och De vises Sten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar