onsdag 28 april 2010

Äntligen!!!!

Äntligen är "Mobbad" klar!
Jag började bli riktigt trött på den!
Jag lägger in mina noveller i dokument för om jag tar bort bloggen vill jag ha kvar mina texter. Vet ni hur lång den blev?? Den blev 6 SIDOR LÅNG!!!!! Dom andra kanske bara blev 3 eller 2 sidor lång men 6!!!!!

Som ni ser har jag ändrat min bakgrund till en mycket finare. Jaja, jag är i alla fall sjuk i da. Jag har fått .... och när jag vaknade hade jag huvudvärk (det har jag nu också D:) och var alldeles kallsvättig. Så jag fick stanna hemma i dag. Mamma och Ann red i dag. Gud vad sugen jag blev men jag är sjuk så jag kan inte. Jag ska i alla fall åka på konsert med orkestern och i morgon ska jag rida Felicea!! Värden finaste häst ( okej en av värden finaste hästar :P)! Jag längtar!!!

Jag har legat och läst manga hela XD. Jag har läst:
Kare first love av Kaho Miysaka
Kick off! av Yokaj Studio
Rebirth av Woo
Power!! av Shizuru Senio

Alla var bra! Dom är dagens boktips! I Kare fist love heter huvud personen Karin!! Jag visste inte att dom hade så bra smak i Japan :P
Det var allt//Kakan
Jag i first love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar