torsdag 29 april 2010

Jag ska rida Felisea!!!

Jepp den nyaste hästen på ridskolan. Men det har jag redan berättat :P. Är nervös XC. Urshhhhh!!!!

I da har det varit kul i skolan. Vi hade tjej grupp på kåken. Jag vill inte skriva vad vi pratade om men vi såg en film. Sen hade vi en massa engelska och jag var lika bra än min kompis som har varit med hela tiden och ändå nästa inte varit sjuk. Och ändå kuggar jag på det bara för jag inte varit med och varit sjuk mycket. Men Nettan har skrivit att jag bara ska göra dom delarna som jag har missat. Min andra kompis har också kuggat. Men i alla fall så har vi haft kul.

Sista lektionen så kom vi in i klassrummet. Då såg Nettan och Henke lite finulliga ut. Nettan sa att det skulle vara en match. Vi bara "Jaha??" och "Va??". Ute på Kullan så alla fick springa ditt. Sen kom Henke och vi frågade vad då för match. Och då svarade han att vi skulle spela mot en klass från Stockholm och att deras buss skulle vara här när som helst. Alla bara "VA?????". Men som tur var skojade han bara. Sen delade vi in oss i två lag. Vårt lag vann.

I morgon har vi glostest. Jag fick glosorna i dag och kommer att suga ut på testet. Måste träna.
// Kakan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar