fredag 30 april 2010

Okej då....

Ni kanske vill veta vad jag har gjort i da???
Men det får ni inte!!!!
Ha!!!!!
:P

Till midda har jag ätit pizza. Gott! På mammas jobb. Sen kom två hundar som var jättesöta! Det var två border collie (tror ja). En mamma och son. Dom var super söta!!!
den såg ut så här så jag tror att det var en....
Den är jättesöt!!!!!!!!!!!!!!

Sen har jag cattat med Pernilla och Sofia, läst Mollys blogg och Tillys med, varit ine på kpwebben och hittat skattkistan och nu är jag med i tävlingen.

Nu sitter jag och tänker ut en novell. Men jag vill inte skriva den nu. Jag vill ha en paus från noveller efter "Mobbad". Men jag är alltid öppen för önskemål om vad dom ska handla om om det är något ni vill att jag ska skriva om. Om tex kärlek, saknaden, vänskapen, fantasy, äventyr, mobbing (snälla inte det!!!), m.m. Jag skriver om vad som helst! (utom mobbing nu). Jag tycker att jag kan skriva men inte mer än så. Ni får även kommentera mina noveller också. Tål kritik!

Jaja, det var allt.
//Kakan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar