måndag 12 april 2010

Sjuk och Hilma ångest!!

Jag är sjuk i da och har inte gjort så mycket förutom att sova, läsa (Muren och Tiara och Dr Martins) och varit med hästarna. Efter middag i da ska jag nog ta Hilma på en sväng runt huset. Det har tinat fram så mycket! Just nu är det 11 plus ute! Jippe!!!

Jag är hemma för att jag har ont i huvudet och har Hilma-ångest!
JAG VILL INTE LÄMNA TILLBAKA HILMA!!!!!
Men jag vill ha Samba....

Igår var jag på "Alice i Underlandet". Den är jättebra! Ett måste för alla Johnny Depp fans som vill se en lite små galen film. Jag tycker att Påskharen är läskig!!!!!! O.o
Jag måste se vem som gör rösten......... Paul Whitehouse.
Hey!!!
Alan Rickman är med!!!!! Rösten till den där blå larven ni vet(Alan= Sape).
Alice i Underlandet får 5/5!
Det var mycket animerat men det var bra gjort förutom på hästarna. Det syntes skitaväl när dom animerade ryttarna.

Dagens bok: Muren - Titti Kuntsson
//Kakan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar