söndag 11 april 2010

Bilder!!!

Dom är tagna när jag hade tråkigt. Jag ha skrivit komenterer som jag tycker...

Totalt fjasko!!

Aoooouuuu!!! Mitt huvud!!!

Jag som fyra med lika konsktig pose..

Jag vill mörda mig själv eller???

Jag tycker inte så på riktigt

I like! (Den var bäst på hela filmen)

Efterlyst!! (Den här var nästbäst för man ser inte hur jag ser ut :P)

I tray to see you!

Me uggly nose (Jag hater min näsa!!!)

Me.. robbot

Min ögon är levande! Synd bara att jag kollar lite långt backot (Nejjjjj)

Boy me fjortis in fjortis pose! (Pappas mössa)

Pappas vovve

Idé brist...

Me as a boy

OMFG!!!!! Jag håller på att bli skjuten!!!

Take that!

WTF!!!

Man ser mig inte så bra men den funkar

Mitt födelsedags kort

Våren!!!

Jag som platt vilket inte fungerade så bra

Im <3 my self

Min födelseda igen!

Farvel sweden forever

Så det var alla. Jag gillar dom så där men jag ser ut som ett fail på vissa. Ingen karriär i modebranschen i alla fall. Eller? lämna en komenter om vad ni tycker det eller något annat.
//Kakan

1 kommentar: