tisdag 20 april 2010

Jag kommer aldrig ta Kandidaten D:

Nej det komme jag inte!!
Jag kan inte dyka från trampolinen!!!!!!
Till och med Isis kan det!!!
Jag känner mig så jävla misslyckad att jag kan dö!!!!

Medans jag försöker smälta min totala förlust så kan jag skriva vad som hände i går. Då kom moster och Hilda!!! Men jag sov då så jag hörde inget :P

Jag har hittat en ny serie. Artemis Fowl. Är på andra boken XD.

Jag ska skriva en ny novell och jag hoppas att ni ska känna igen några personer i den..........

Molly: Okej men jag visste inte :P Desmond...

Dagens bok: Artemis Fowl seriealbumet - kommer inte i håg :P
Dagens låt: Telephone - Lady Gaga & Beonncéy (<---- staning???) (den är faktist normal för att vara Lady gaga:P)
Länk: http://www.youtube.com/watch?v=EVBsypHzF3U


Ettan som seriealbum

Boken som jag är på :D

1 kommentar: