söndag 4 april 2010

Lång ritt :D

I da ska jag och Molly rida en lång ritt! Det ska bli skoj!!
Jag har fått några ny låtar från Molly. Igår hade mamma och pappa en påsk fest för min farbror och hans fru och Mollys pappa och mamma. Det var skoj. Jag och Molly satt och spelade "The legend of Zelda: Spirit tracks" och fastnade på ett ställe så jag skickade ett sms till 118100 men jag fick inte ett svar. Jag har väll inte gjort något mer. Och sorry om ni inte har fått svar på era frågor fören nu men jag har inte läst kommentarerna... I alla fall:
Oda: Det går bra med sagan, det går varken framåt eller bakåt (jag har inte skrivit ett skit :P). Och det är inte omänskligt att simma så långt......
Tilly: Kul att du har hittat min blogg nu :D.
Dagens låt: Take it off - Ke$ha
Dagens bok: Den utvalda - Karin Edlund (Jag läste sagan och det är så **** bra att jag inte fattar att det är jag som har skrivit det!)
Det var allt.
//Kakan

1 kommentar: