söndag 11 april 2010

Min första tävling!!!

I går var jag på min första pilbågstävling!!
Jag visste att jag inte kunde klå dom andra men jag skött endå. Jag fick 188 poäng med två 10;or och två 9;or. På liten tavla! Det var första gången jag skjöt då. På slutet blev jag trött och då gick det inge bra. Det fanns en "oda den andra" där. Hon heter Julia och ser exakt lika dan ut som Oda. Kanske lite kortare bara.

Jag kom femma och Hannah van!

Dagen före så var vi i hudik och spände åt min tandstälining D:.
Hannah fick en ny mobil. En likadan som Odas.

Lite bilder:

Mitt fina pris!


Mitt protokoll!


Hannas pris!



Min arm efetr tävlingen XD


En super söt blid på Ronja!
(Foto: Hannah Edlund)

Det var nog allt!!!
//Kakan
P.s. snart ny saga denna gång en prolog till en ny saga. Ska bara hitta ett block att skriva i :P d.s

1 kommentar: