onsdag 7 april 2010

I da!!!

I da ska jag ut och rida med Matilda och sen ska jag på ridskolan! Det ska bli skoj. Hoppas jag får rida Holly på ridskolan. Min favvo. Sen ska jag med Hannah och pappa till banken men jag vill inte gå på banken utan jag ska gallra ut lite böcker som jag ska lämna tillbaka och kanske låna Hp 2 (Hp är förkortning på Harry Potter). Det ska bli kul. jag vet inte så mycket mer som jag ska göra. Ni kanske kan få höra mer om hur det gick på lektionen sen. Men inte nu efter som jag inte har ridit den :P. Jaha där stack Sofia. Hon jag cattade med. Hon tycker "Johanna" är bra!! Najz!! Men nu ska hon till frissan så jag kan inte catta med henne. Jag vet inte något mer...
Jo jag har gått upp SEX KG!!!!!!
Jag vägde 50 och nu väger jag 56.9!!!!!!!!!
Shit!!!!!!!!
Morgonens låt: Circus - Britney Spears
Morgonens bok: Guldkompasen - Pihilp Pullman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar